Reklamace a servis (adresa pro zasílání):
Satomar, s.r.o.
Hájecká 1068/14
618 00 Brno - Černovice
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu
o koupi a stručný popis závady

Opravujeme výrobky značek

cube1

cubot

samsung

apple

htc

lg

pipo

ainol

 

beik

 

Pokud máte poškozený displej u svého mobilního telefonu, tak již nemusíte kvůli opravě nikam chodit. Poškozené zařízení u Vás vyzvedneme a opravené doručíme zase zpět. Stačí postupovat podle níže uvedeného návodu. Doprava k nám i zpět je ZDARMA. Doprava zdarma se vztahuje pouze na poškozené displeje vybraných typů mobilních telefonů od značek Apple, Samsung, LG a HTC.

Vyzvednutí zásilky

1. Objednávka a výběr dopravy

Vyplňte níže uvedený formulář a vyberte si způsob přepravy zboží zpět. Pro svoz k nám je vždy využita smluvní služba společnosti PPL.

2. Zabalení zařízení

Svoje zařízení dostatečně řádně zabalte a označte svojí adresou. Pokud je to možné a přístroj to dovoluje, zálohujte svá data. Jedná se o prevenci, která se má provádět vždy i při osobním předání. Rady od společnosti PPL jak zabalit zásilku si můžete stáhnout zde.

3. Svoz

Naši pracovníci s vámi telefonicky dohodnou datum a přesné místo svozu. To nemusí být shodné s Vašim bydlištěm. Jde o to, aby na tomto místě mezi 8:00 - 17:00 hod. někdo pravidelně v pracovní dny byl. Může to tedy být vaše pracoviště, prodejna vašeho známého, recepce a podobně.

Po převzetí vám PPL potvrdí svoz a předá číslo balíčku, díky kterému můžete sledovat online průběh dopravy a předání k nám.

Odeslání zpět

Opravené zařízení odesíláme zpět přes společnost PPL či Českou poštu. Balíček bude řádně zabalen a předán přepravci. Na požádání Vám sdělíme i sledovací číslo zásilky. Pokud Vám to bude vyhovovat, můžete si opravené zařízení vyzvednout i na naší adrese - Hájecká 1068/14, 618 00 Brno - Černovice.

Objednání svozu nové zakázky

captcha

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com